MUUTUSTE JUHTIMINE PROTSESSIDE ÜMBERKORRALDAMISE KAUDU
Seminar aitab saada vastused järgmistele küsimustele:
Mida peab silmas pidama ettevõtte kulutuste vähendamiseks ja kliendirahulolu suurendamiseks?
Kuidas viia tulemuslikult läbi protsesside kaardistamist ja analüüsi?
Millised on protsessijuhtimise seosed muutuste juhtimisega, kuidas tunda ära ja reageerida sise- ja väliskeskkonnast tulenevatele väljakutsetele?
Kuidas tagada oluliste muutuste efektiivne elluviimine ?
Teemad:
Muutuste juhtimise ja parendamise ideoloogiad (pideva parendamise tsükkel, BPR, kaizen versus break-through jne)
Kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringute läbiviimine
Protsesside kaardistamine ja väärtusloomeahela analüüsimine
Efektiivsuse ja kvaliteedikulude analüüsimine
Muutuste planeerimine ja strateegiad
Seminari eesmärk on tutvustada praktikas kasutatavaid muutuste juhtimise metoodikaid seostatuna pideva parendamisega. Pidev parendamine ja muutuste juhtimine on tänapäeva juhtimistegevuse põhimõtted, mis aitavad suurendada efektiivsust ja hoida kokku kvaliteediga seonduvaid kulusid. Halb kvaliteet tähendab alati tulude kaotamist, läbimõeldud tee kvaliteedi tagamiseks aitab kulusid ohjata. Antakse ülevaade võimalikest diagnostikavahenditest, analüüsimaks väärtusloomeprotsesse ning organisatsiooni arendamise väljakutseid. Seminari tulemusena oskavad juhid paremini kavandada ja ette valmistada muudatusi ettevõtte erinevatel tasanditel, sh meeskondade loomine, takistuste ületamine, motivaatorite loomine, kommunikatsioon, organisatsioonikultuuri muutmine.