Kvaliteedijuhi tugiteenus
Tänapäevasest kiirest ja dünaamilisest keskkonnast tingituna on aeg-ajalt ikka tarvis n.ö. “rattalt maha astuda” ja oma organisatsioonis toimuvat kõrvaltvaatajana analüüsida. Paraku on igapäevaselt erinevate tööülesannetega hõivatud inimestel, sh juhtidel, suhteliselt raske igapäevatööst eemalduda ning vaatleja ja analüüsija rolli omaks võtta. Seetõttu on hea, kui juurde on võimalik kutsuda abiline väljastpoolt organisatsiooni.
Suure tõenäosusega annab kogemustega konsultandi kaasamine juhtimissüsteemi igapäevasesse arendamisse asjadele hoopis värskema vaate ning võimaldab vabaneda väljakujunenud stampidest. Sel põhjusel pakume paljudele oma klientidele võimalust kasutada konsultandi teenuseid erinevate juhtimissüsteemi arendamisega seonduvate ülesannete lahendamisel.
Kuna väikeses või keskmise suurusega ettevõttes ei ole ehk otstarbekas luua eraldi kvaliteedi- ja/või keskkonnajuhi ametikohta, on kvaliteedijuhi tugiteenuse ja konsultandi kaasamisega igapäevastesse juhtimissüsteemi arendamisega soetud toimingutesse ka võimalik ajalisi ning rahalisi ressursse kokku hoida.
Sisu ja tegevused
Sõltuvalt kokkuleppest kliendiga oleme valmis jooksvalt nõustama juhtimissüsteemi arendamisel ja täitma erinevaid ülesandeid. Mõned võimalikud näited:
- osalemine moderaatori, vaatleja ja/või protokollijana erinevatel juhtimissüsteemiga seonduvatel koosolekutel ja aruteludel (sh juhtkonnapoolsed ülevaatused, strateegilised ülevaatused, auditi tulemuste arutelud, juhtimiskavade ülevaatused, keskkonnaaspektide hindamised jne);
- juhtimissüsteemi dokumentatsiooni täiendamine ning kaasajastamine;
- juhtimissüsteemi arendamisega seotud koolituste läbiviimine juhtkonnale ning töötajatele;
- uute eriprojektide läbiviimine (sh CE märgistamine, toodete või tootmisprotsessi vastavusse viimine erinevate standardite nõuetega jms);
- sertifitseeritud juhtimissüsteemide vastavusse viimine uute standardiversioonide nõuetega jpm