See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Konsultatsioon

Tugikeskkonna haldamise juhtimissüsteemi arendamine ISO 41001 alusel

Kvaliteedijuhtimissüsteemi kõrval pööratakse tänapäeval tähelepanu ka teistele valdkondadele. Standard ISO 41001 käsitleb tugikeskkonna haldamise juhtimissüsteemidele esitatavaid nõudeid. Standard on mõeldud isikutele, kes tegelevad tugikeskkonna haldamisega ja osutavad nõudeid esitavatele organisatsioonile erinevaid teenuseid. ISO 41001 nõuetele vastava tugikeskkonna haldamise juhtimissüsteemi väljaarendamine ei ole iseenesest keerukas, kuid standardiga lisandub siiski mitmeid tavapärase organisatsiooni jaoks uusi valdkondi. Professionaalsete konsultantide kaasamine aitab kokku hoida organisatsiooni töötajate aega ja saavutada kergema vaevaga töökindlad tulemused.

Eesmärk

Konsultatsiooniprojekti tavapäraseks eesmärgiks on tagada see, et tugikeskkonna haldamisega seonduvaid teenuseid pakkuv organisatsioon suudab tagada tugikeskkonna tulemusliku ja jätkusuutliku haldamise. Sõltuvalt kliendi soovist, on eesmärgiks ka tugikeskkonna haldamise juhtimissüsteemi viimine tasemele, mis on vastavuses ISO 41001 standardis toodud nõuetega ja valmis sertifitseerimiseks rahvusvaheliselt tunnustatud sertifitseerimisorgani poolt.

Sisu ja tegevused

Meie kogemuste põhjal annab parimaid tulemusi juhtimissüsteemi väljaarendamisel väljaõppe, nõustamise ja auditite kombinatsiooni kasutamine. Töötame sisulises partnerluses kliendi meeskonnaliikmetega ning usume kindlalt, et juhtimissüsteemi rakendamine õnnestub edukalt siis, kui organisatsioon pühendab end projektile ning rakendamine hõlmab organisatsioonisiseselt kõiki juhtimistasandeid. Koolitame töötajaid standardi nõuete osas ning arutame organisatsiooni töökorralduse erinevad aspektid läbi väiksemates töögruppides. Konsultant on eelkõige sisuliseks moderaatoriks, kuid tema rolliks on tavaliselt ka juhtimissüsteemi asjakohane ning lihtne dokumenteerimine. Dokumentatsiooni loomisel lähtume kuldsest põhimõttest – nii palju kui vajalik, nii vähe, kui võimalik. Tulevikus saab juhtimissüsteemi erinevaid valdkondi alati täiustada ning täpsustada. Juhtimissüsteemide nõustamisprojekt on reeglina jaotatud neljaks etapiks:

I. Organisatsiooni hetkeolukorra ja vajaduste analüüsimine
II. Lahenduste väljatöötamine ja kvaliteedijuhtimissüsteemi väljaarendamine
III. Uuendatud juhtimissüsteemi juurutamine
IV. Auditite programmi käivitamine

Tulemus

Projekti lõppresultaadiks on välja arendatud ISO 41001 nõuetele vastav tugikeskkonna haldamise juhtimissüsteem, mis on valmis sertifitseerimiseks sertifitseerimisorgani poolt.

Ajakava

Projekti kestvus sõltub organisatsiooni suurusest, tegevusvaldkonnast, olemasoleva juhtimissüsteemi tasemest, töötajate võimekusest ja paljudest muudest teguritest. Üldiselt on juhtimissüsteemide arendusprojektide periood 3-4 kuust kuni 12 kuuni.

MIKS VALIDA PARTNERIKS TJO KONSULTATSIOONID?

  • Meie meeskond on enam kui 20 tegutsemisaasta jooksul nõustanud juhtimissüsteemide arendamise valdkonnas enam kui 400 organisatsiooni;
  • Läbimõeldud metoodika, kogemused ja kliendikesksus tagavad nii efektiivse nõustamisprojekti läbiviimise kui ka minimaalse aja- ja halduskulu loodud juhtimissüsteemi tööshoidmisele tulevikus;
  • Julgeme end pidada standardiseeritud juhtimissüsteemide valdkonnas Eesti juhtivaks kompetensikeskuseks;
  • Meie poolt on aastate jooksul eesti keelde tõlgitud hulgaliselt juhtimissüsteemide standardeid, s.h. ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 jpt;
  • Viime regulaarselt läbi nii juhtimissüsteemide nõudeid ja auditeerimist tutvustaid avalikke koolitusi.

Toimumisaeg, -koht ja hind

Aeg ja koht lepitakse eraldi kokku ning hind sõltub projekti sisust.

Soovid konsultatsiooniteenuste kohta rohkem infot?

Seotud teenused