Kliendi kaasamine tootearendusse
Omaenese tarkusest tehes ei pruugi tulemus olla päriselt see, mida lootsime. Alati on mõistlik pidada nõu endast targemaga. Igasuguse toote puhul on selleks targemaks toote tarbija-klient. Klientide kaasamise koolituse eesmärk on tutvustada osalejatele mooduseid ja võtteid klientide ootuste, soovide ja arvamuse teadasaamiseks. Tooteidee testimine või kontrollimine on kinnituse saamine selle kohta, et idee, mis meil peas on, väärib teostamist ning tegelik müügipotentsiaal on olemas.
Teemad
-
Turu ootuste kaardistamise tehnikad
-
Klientide kaasamine arendusprojektidesse ja ideede leidmisse
-
Kvalitatiivne ja kvantitatiivne uuring
-
Küsitluste läbiviimise erinevad võimalused, nende plussid ja miinused
Osalemise info
See seminar on osa 7-päevasest koolitusprogrammist “Tulemuslik tootearendus”, mistõttu osalemine ainult sellel koolitusel eraldiseisvalt ei ole võimalik.
Kui soovite tellida vastavasisulist koolitust oma organisatsiooni meeskonnale, võtke palun meiega ühendust!