See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

Tulemuslik klienditeenidussüsteem

Koolitus aitab vastata osalejate järgmistele küsimustele:

  • Kas meie organisatsioon võiks konkurentidest teeninduse tasemega eristuda?
  • Millega tagada see, et kliendid saaksid iga kontakti kaudu positiivse elamuse?
  • Kuidas ennetada klientide rahulolematust?
  • Mida on tarvis teha, et kliendil jääks hea mulje kogu meeskonna tööst?
  • Kuidas tagada töötajate kaasamõtlemine ja süsteemi edasine areng?

Sihtgrupp

  • Teenindusorganisatsioonide juhid
  • Klienditeeniduse taseme eest vastutavad juhid ja spetsialistid.

Eesmärk

Koolituse eesmärgiks on anda ülevaade, mida peab organisatsioon tegema, et pakutavad teenused oleksid ühtlaselt kõrgel tasemel ning pakkuda ühiste arutelude ja rühmatööde abil võimalusi kogemuste vahetamiseks ning kasulikke võtete omandamiseks.

Teemad

  • Teeninduskvaliteedi võtmetegurid
  • Aluspõhimõtted ja klientidele antud lubadused
  • Klienditeenindussüsteemi ja standardite väljatöötamine
  • Personali erinevad rollid, nõuded teenindajatele
  • Käitumine klientide kaebuste korral
  • Klienditeenindussüsteemi ja standardite rakendamine
  • Enamlevinud vead teeninduses
  • Süsteemi toimivanahoidmine ja parendamine
  • Teenindusprotsesside auditeerimine/hindamine
  • Süsteemi tulemuslikkuse hindamine
  • Klienditeenindussüsteemi integreerimine juhtimissüsteemiga

Miks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • praktikutest koolitajad;
  • aktiivne õppimine ning kogemuste vahetamine teiste juhtidega.

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused