See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

Juhtimissüsteemi mõjususe ja tõhususe suurendamine

Kvaliteedijuhi rolliks on olla juhtkonnale sisuliseks partneriks organisatsiooni arendamisel. Eestis taandub kvaliteedijuhi roll kahjuks sageli formaalsele poolele – n.ö. „tööle dokumentidega“, et organisatsioon läbiks järjekordse auditi ei kaotaks sertifikaati kui olulist müügiargumenti. Kvaliteedijuhi arenguprogrammi seminarid pakuvad kvaliteedijuhtidele praktilist ja asjatundlikku tuge oma rolli efektiivsemaks täitmiseks.

Iga juhtimissüsteemi väljaarendamiseks ja toimivana hoidmiseks tehtav investeering peaks lõppkokkuvõttes andma organisatsioonile olulist kasu. Seda eelkõige kitsaskohtade kõrvaldamise ja vigade ning kadude vähendamise ning ennetamise kaudu. Lean metoodikad on rakendatavad ka juhtimissüsteemi arendamisel. See aitab muuta organisatsiooni erinevad protsessid tõhusamaks, täpsemaks ja mõjusamaks mille tulemusena on võimalik pühenduda olulistele teguritele ning vältida üleliigset ressursikulu.

Koolitus annab vastuse, kuidas juhtimissüsteemi abil kulusid kokku hoida ja hoolitseda ka tegevuste mõjususe suurendamise eest.

Sihtgrupp

Kvaliteedijuhi arenguprogrammi koolitused on mõeldud kvaliteedijuhtidele ning kvaliteedijuhi rolli täitvatele juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja vilumust juhtimissüsteemi sisulisel hindamisel ning arendamisel.

Teemad

  • juhtimissüsteemis esinevate kulude teadvustamine
  • erinevate kadude avastamine juhtimissüsteemis
  • kvaliteedikulude mõõtmine ja analüüsimine
  • kulude alandamine juhtimissüsteemi abil
  • kuidas lõimida ISO 9001 nõuded Lean põhimõtetega
  • juhtimissüsteemi mõjususe ja tõhususe suurendamine
  • organisatsiooni parendusvõimaluste kaardistamine ja prioriteetsete parendusvaldkondade määramine
  • vajalike parendusprogrammide ettevalmistamine ja elluviimine kulude kokkuhoidmiseks
  • parendusprojektide tulemuslikkuse hindamine

Osalemise info

Seminar on osa 7-päevasest Kvaliteedijuhi arenguprogrammist, mistõttu osalemine ainult sellel koolitusel eraldiseisvalt ei ole võimalik. Kui soovite tellida vastavasisulist koolitust oma organisatsiooni meeskonnale, võtke palun meiega ühendust!

Koolituse lõpetamise tingimused

Koolituse edukas lõpetamine eeldab koolitusel osalemist täies mahus. Koolituse täies mahus läbinud osalejale väljastatakse tunnistus vastavalt koolitustel osalemise tingimustes kirjeldatud korrale (vt jaotis „tunnistuste väljastamise kord“).

KOOLITUSE AJAKAVA

Koolituse hind sisaldab koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipause.

09:15 Registreerumine ja hommikukohv
09:30 Koolituspäeva algus
12:45 Lõuna
16:30 Koolituspäeva lõpp

Koolitaja

Jussi Onoper

Jussi on üle 25-aastase kogemusega koolitaja ja juhtimiskonsultant, kes on koolitanud nii era- ja avaliku sektori organisatsioone Eestis ja ka välisriikides. Samuti on Jussi hinnatud koolitaja ja moderaator, kes on välja töötanud ja läbi viinud paljusid koolitusprogramme ja arenguprogramme nii avalike kui orgnaisatsioonisiseste koolitustena. Jussi on läbinud erinevate ISO standardite juhtaudiitorite kursused, teiste seas ka ISO/IEC 27001 standardi osas.

Miks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • oleme kujunenud Eestis juhtimissüsteemide arendamise valdkonna kompetentsikeskuseks;
  • programmi juhtivkoolitaja on ühtlasi ka standardi ISO 9001:2015 tõlkija.

Järgmine avalik koolitus toimub:

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused