See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

Probleemide lahendamise tööriistad

Kvaliteedijuhi rolliks on olla juhtkonnale sisuliseks partneriks organisatsiooni arendamisel. Eestis taandub kvaliteedijuhi roll kahjuks sageli formaalsele poolele – n.ö. „tööle dokumentidega“, et organisatsioon läbiks järjekordse auditi ei kaotaks sertifikaati kui olulist müügiargumenti. Kvaliteedijuhi arenguprogrammi seminarid pakuvad kvaliteedijuhtidele praktilist ja asjatundlikku tuge oma rolli efektiivsemaks täitmiseks.

Organisatsiooni tasandil tekib igapäevaselt erineva keerukusastme ning iseloomuga probleeme, mille lahendamine võtab suure osa töötajate ja juhtkonna ajaressursist. Koolitusel osalejad õpivad probleemidele efektiivselt ja loovalt lahendusi leidma ja erinevaid probleemilahendusmeetodeid kasutama. Kuidas on võimalik probleemidest õppida ja luua süsteem, mis tagaks, et sarnaseid probleeme enam tulevikus ei korduks?

Sihtgrupp

Kvaliteedijuhi arenguprogrammi koolitused on mõeldud kvaliteedijuhtidele ning kvaliteedijuhi rolli täitvatele juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja vilumust juhtimissüsteemi sisulisel hindamisel ning arendamisel.

Teemad

  • praktilised tööriistad rakendamiseks erinevates situatsioonides
  • tehnikad info kogumiseks
  • tehnikad info süstematiseerimiseks
  • tehnikad otsustamise lihtsustamiseks
  • parendussüsteemi loomine
  • parendussüsteemi tulemuslikkuse hindamine
  • Toyota parendussüsteem

Osalemise info

Seminar on osa 7-päevasest Kvaliteedijuhi arenguprogrammist, mistõttu osalemine ainult sellel koolitusel eraldiseisvalt ei ole võimalik. Kui soovite tellida vastavasisulist koolitust oma organisatsiooni meeskonnale, võtke palun meiega ühendust!

Koolituse lõpetamise tingimused

Koolituse edukas lõpetamine eeldab koolitusel osalemist täies mahus. Koolituse täies mahus läbinud osalejale väljastatakse tunnistus vastavalt koolitustel osalemise tingimustes kirjeldatud korrale (vt jaotis „tunnistuste väljastamise kord“).

Koolitaja

Jussi Onoper

Jussi on TJO Konsultatsioonide juhatuse esimees, koolitaja ja konsultant. Rahvusvaheliselt akrediteeritud juhtimiskonsultandina (ILM/SFEDI Accredited Business Support Professional) on ta üle 20 aasta nõustanud ja koolitanud era- ja avaliku sektori organisatsioone nii Eestis kui ka välisriikides. Jussi on ka Eesti Standardikeskuse juhtimissüsteemide ja vastavushindamise tehnilise komitee nr 33 esimees. Ta on tõlkinud eesti keelde mitmeid juhtimissüsteemide alaseid standardeid (sh ka ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 jpt). Jussi on läbinud paljude juhtimissüsteemi standardite nõuete ja ka audiitorite IRCA registreeritud koolitused, teiste seas ka ISO/IEC 27001 juhtaudiitori koolituse.

Jussi põhilisteks tegevusvaldkondadeks on organisatsioonide juhtimissüsteemide arendamise ja juurutamise nõustamine, ärimudelite ja strateegia arendamise alaste nõustamisprojektide läbiviimine, lean ja lean 6 sigma parendusprojektide läbiviimise nõustamine. Samuti on Jussi hinnatud koolitaja ja moderaator, kes on välja töötanud ja läbi viinud paljusid koolitusprogramme ja arenguprogramme nii avalike kui organisatsioonisiseste koolitustena.

Miks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • oleme kujunenud Eestis juhtimissüsteemide arendamise valdkonna kompetentsikeskuseks;
  • programmi juhtivkoolitaja on ühtlasi ka standardi ISO 9001:2015 tõlkija.

Järgmine avalik koolitus toimub:

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused